گل محمدی: الشارجه حریف خطرناکی است/ نمی‌دانم چرا از حق تیم‌های ایرانی دفاع نشده است؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: الشارجه تیمی است که از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کند و بازیکنان با کیفیتی در خط حمله دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الشارجه امارات بیان کرد: بازی سخت و حساسی را در پیش داریم و یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل ما مقابل الاهلی عربستان خواهد بود. این مسابقه می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا بمانیم و به همین دلیل با تمام توان و نیرو بازی می‌کنیم.

او افزود: الشارجه تیمی است که از موقعیت های خود خوب استفاده می‌کند و بازیکنان خوبی در خط حمله دارد، آن ها خیلی خطرناک هستند. اگر جلوی این تیم تمرکز نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم. با تمام وجود بازی می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از بچه‌ها باشیم.

گل محمدی ادامه داد:  الشارجه یکی از تیم‌های خوب در این دوره از بازی‌ها است. همه تیم‌ها شانس صعود دارند و ما هم تیم خوبی هستیم که در این سه بازی که در قطر انجام دادیم بازی‌های خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم که ۲ بازی را بردیم و یک بازی را هم روی اتفاقات و اشتباهات پی در پی داوری باختیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی رو در رو و گل‌های زده در خانه حریف تأثیرگذار و ملاک صعود است، اما الان، چه اتفاقی افتاده که این قانون عوض شده است را نمی‌دانم، اما تیم‌های ایرانی در بازی‌های رفت میهمان بودند. در هشت بازی تیم‌های ایرانی میهمان بودند و در خانه حریف گل زدند و امتیاز گرفتند. با تمام سختی‌هایی که وجود داشت ما در بازی رفت ۲ گل به الشارجه زدیم و امتیاز گرفتیم. من از فدراسیون و باشگاه‌های خودمان باید سؤال کنم چرا از حقوق باشگاه‌های ما در این مقطع دفاع نشده است؟

او درباره اتفاقات داوری در بازی پرسپولیس - الدحیل بیان کرد: من یک مربی هستم و تمرکزم روی کارم است. درباره اتفاقاتی که در بازی می‌افتد و مشکلاتی که به وجود می‌آید باید باشگاه واکنش نشان دهد. متأسفانه باشگاه ما منفعل بود و عکس‌العملی نشان نداد. فکر نمی‌کنم اگر من صحبتی می‌کردم به جایی می‌رسید. این وظیفه باشگاه است که از حق مربیان، بازیکنان و هواداران دفاع کند، اما وقتی عکس‌العملی از طرف باشگاه و فدراسیون نیست، حرف‌های من هم احتمالاً تأثیری در این مسائل ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
میگیم بابا مسعود بیاد از حقتون دفاع کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
این حرفها ها چیه میگی ؟ بالخره کی باید زبان شماها را بست
آخرین اخبار