مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

تا کنون ۵۴ مرکز نیکوکاری در استان ایلام راه اندازی شده است

موسی نژاد گفت: تا کنون ۵۴ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان ایلام راه اندازی شده است و برای راه اندازی مراکز جدید نیز آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در نشست هماهنگی ایجاد مراکز نیکوکاری دانشگاهیان استان ایلام که به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار شد گفت: تا کنون ۵۴ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان ایلام  راه اندازی شده است و ما برای راه اندازی مراکز جدید نیز آمادگی کامل را داریم.

او با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۱۸ هزار خیر و نیکوکار با مراکز نیکوکاری در این استان همکاری دارند افزود: بیش از ۱۰ هزار نیازمند از این کمک‌ها برخوردار شده اند، ضمن اینکه این مراکز در مناسبت‌های گوناگون همواره کارنامه درخشانی داشته که آخرین نمونه از این فعالیت‌ها را در پویش همدلی برای ایران همدل شاهد بوده ایم.

مدیر کل امداد استان ایلام با اشاره به هماهنگی‌های در حال انجام در زمینه راه اندازی مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های این استان بیان کرد: این مراکز نیکوکاری فرصت‌های بسیار خوبی برای دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاهی است که در زمینه جذب کمک از نیکوکاران و کمک به نیازمندان همکاری کنند.

او به نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری اشاره کرد و ادامه داد: امداد صرفا کار نظارت بر این مراکز و همچنین شناسایی و معرفی نیازمندان برای دریافت خدمت را برعهده داشته و دخالتی در فرایند فعالیت و تصمیم گیری این مراکز در خصوص جذب کمک و هزینه  آن‌ها نخواهد داشت.

موسی نژاد در ادامه به انتظارات این نهاد از مراکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: انتظار ما این است که مراکز دانشگاهی این استان در زمینه‌های فرهنگی و علمی همچون تولید مقالات و پایان نامه ، پروژه‌های تحقیقاتی و موارد دیگر به شکلی فعالیت کنند که کارکردهایشان سمت و سوی نیکوکارانه داشته باشه و در راستای توانمندشدن خانواده‌های مددجو نیز فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.