مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

مددجویان امداد از قشر مصرف کننده به تولید کننده تبدیل شده اند

موسی نژاد گفت: بسیاری از مددجویان مورد حمایت ، امروزه با کمک های این نهاد، از قشر مصرف کننده و نیازمند به افراد توانمند و تولید کننده تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: با سیاست‌های توانمندسازی کمیته امداد در سال‌های اخیر، بسیاری از جامعه هدف این نهاد وارد چرخه کار، تولید و اشتغال شده اند و خود به افراد حمایت کننده تبدیل شده اند.

او با عنوان اینکه رویکرد‌های کمیته امداد امروز نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، افزود: ما در این نهاد به دنبال نقش آفرینی و تأثیرگذاری جدی مددجویان در جامعه هستیم و در این رویکرد پشتیبان همه جانبه این خانواده‌ها می‌باشیم.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌های مددجو در زمینه‌های گوناگون علمی دارای استعداد‌های درخشان هستند، اظهار کرد: در این زمینه هدف ما این است که با افزایش اعتماد به نفس این خانواده‌ها استعدادهایشان را شکوفا و به سمت توانمند شدن پیش ببریم.

او ادامه داد: در این زمینه به دنبال این هستیم که از جدید‌ترین ابزار‌های روز استفاده کنیم و به همین دلیل رویکرد ما این است که از شرکت‌های دانش بنیان در این استان استفاده نماییم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.