عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد:

پروژه زیرگذر شهید برونسی مشهد ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهر از لحاظ تامین اعتبار مشکلی ندارند و با قوت راه خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی بهاروند عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد با اشاره به پروژه‌های متعددی که در حال حاضر در حال اجراست، گفت: خوشبختانه با وجود مشکلات اقتصادی، در زمینه اجرای پروژه‌های مصوب شورای اسلامی شهر مشهد، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و حجم این طرح‌ها به قدری است که با افتتاح شان، ثمرات زیادی برای شهروندان به وجود خواهد آمد.

او  همچنین به بازدید امروز خود از پروژه زیرگذر بولوار شهید برونسی و دوربرگردان ابوطالب اشاره کرد و افزود: این طرح ها، از جمله پروژه‌های مهم شهر مشهد به حساب می‌آیند که اتفاقات خوبی را به منظور کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شهروندان و زائران بارگاه منور امام رضا (ع) رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید


عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از پیشرفت ۳۵ تا ۴۰ درصدی زیرگذر برونسی و ۵۰ تا ۶۰ درصدی دوربرگردان ابوطالب خبر داد و تاکید کرد: این پروژه‌ها امسال به بهره برداری می‌رسند و مشکل بزرگی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک حل می‌کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.