برگزاری ششمین سالگرد فاجعه منا در اهواز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز دوم مهرماه همزمان با سراسر کشور ششمین سالگرد فاجعه منا در اهواز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به مناسبت ششمین سالگرد فاجعه منا همزمان با سراسر کشور کنگره ملی لاله‌های سفید که در دوم مهرماه به این نام ثبت شده است، به صورت ویدئو کنفرانس در اهواز برگزار شد که در این حادثه ۴۶۴ شهید را از دست دادیم و هنوز هم جواب درستی به چرای این فاجعه به دست نیاوردیم و ما همچنان باید به دنبال کمیته حقیقت یاب باشیم که طرف عربستانی پاسخگو باشد.

او افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد ۷۰۰۰ هزار نفر در آن روز شهید شدند و باید جامعه جهانی به دنبال پاسخ باشند در همان زمان بیانات مقام معظم بسیار مفید و محکم واقع شد و دشمنان را جای خود نشاند همچنین برگزاری اولین کنگره شهدای منا امسال در ماهی به وقوع پیوست که به نام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مزین شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان بیان کرد: سال ۹۴ را هرگز فراموش نخواهیم کرد، روز‌های سختی که شهدای زیادی را در سرزمین وحی با لبانی تشنه از دست دادیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.