دلجویی یکی از اعضای شورای شهر با همسر شهید یزدانفر

در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی از بحث و گفتگوی یکی از اعضای شورای شهر با همسر شهید والامقام ابراهیم یزدانفر، این عضو شورا از خانواده شهید دلجویی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی از بحث و گفتگوی یکی از اعضای شورای شهر با همسر شهید والامقام ابراهیم یزدانفر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تشکیل جلسه‌ای و دعوت از دو طرف زمینه دلجویی عضو شورای اسلامی شهر را از خانواده شهید یزدانفر فراهم کرد.

بازوند استاندار کرمانشاه ضمن نکوهش رفتار نامناسب این عضو شورای شهر گفت : یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام استان کرمانشاه که امروز همه ما مدیون این عزیزان هستیم را گرامی می‌داریم و تکریم خانواده معظم شهدا که به تعبیر حضرت امام (ره) چشم و چراغ ملت هستند، وظیفه همه ما است.

او افزود: هر چند امروز با بزرگواری همسر شهید والامقام عذرخواهی پذیرفته شد، ولی عضو شورای شهر برخاسته از رأی همین مردم است و نباید با خانواده شهید و مردم اینچنین برخوردی داشته باشد در حالی که تنها خواسته ایشان زنده نگه داشتن نام شهید بوده است.

استاندار کرمانشاه افزود: با همسر شهید امروز تماس گرفتم و برخورد بزرگورانه او و بدون بیان گلایه به ما نشان داد که خانواده شهدا چقدر جایگاه والایی دارند؛ اگر شهدا نبودند هیچکدام از ما نبودیم. پاسداری از خون مطهر شهدا و تکریم خانواده شهدا تکلیف و وظیفه ما است.

بازوند افزود: روزی که ملاقات مردمی دارم احساس می‌کنم از انجام دادن بسیاری پروژه‌های بزرگ اقتصادی مهم‌تر است، چون کار مردم را انجام داده‌ام .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار