فوت ۷ بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/ ۶۳۵ نفر جان خود را از دست داده اند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته ۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده که متاسفانه ۷ بیمار هم استانی دیگر جان باختند.

او با بیان اینکه ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند افزود: ۵۳ نفر از بیماران بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: خوشبختانه در این مدت ۴۴ بیمار با بهبود نسبی از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شده اند.

حبیب زاده تصریح کرد: تاکنون ۷ هزار و ۵۶۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند که ۶ هزار و ۶۱۷ نفر از این مبتلایان با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل ترخیص شده اند.

او از شهروندان خواست در رعایت ضوابط وهشدار‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و توجه به فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.