بستری روزانه ۱۵ بیمار کرونایی در نجف‌ آباد

مدیر بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد گفت: به طور میانگین روزانه ۱۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در این بیمارستان بستری می‌شوند و این، وضعیت شهرستان نجف‌آباد را وخیم‌تر می‌کند.

رضا کریمی مدیر بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان نجف‌آباد، مقرر شد که از هفته آینده بیمارستان شهید محمد منتظری، تنها به بیماران کرونایی اختصاص یابد و سایر بیماران، از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) نجف آباد خدمات درمانی دریافت کنند.


او با اشاره به آمار بستری روزانه بیماران مبتلا به کرونا و وخیم شدن وضعیت شهرستان نجف آباد گفت: به طور میانگین تعداد افراد بستری شده در هر روز حدود ۱۵ نفر است که آمار بستری ۲۰ نفر بیمار کرونایی در یک روز را نیز داریم.


مدیر بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد افزود: موارد فوت ناشی از ویروس کرونا در سنین مختلف رخ داده اما میانگین سن فوتی‌ها کاهش پیدا کرده است که متاسفانه یکی از موارد فوتی اخیر، جوانی ۲۳ ساله بود.


کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کادر درمان هم از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در امان نیستند؛ حدود ۸۰ نفر از کادر درمان ما به این ویروس مبتلا شده‌اند، بنابراین از مردم عاجزانه می‌خواهیم موارد بهداشتی را جدی‌تر رعایت کنند.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.