زنگ ایثار و مقاومت در مدارس کوی سازمانی منطقه سوم نبوت کنارک نواخته شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در مدارس کوی سازمانی شهرک شهید مولایی منطقه سوم نبوت کنارک نواخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا ؛ در مراسم گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس و آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ جبهه و جنگ زنگ ایثار و مقاومت در مدارس کوی سازمانی شهرک شهید مولایی منطقه سوم نبوت نداجا نواخته شد.

 این مراسم با حضور جمع کثیری از مسئولین لشکری و کشوری شهرستان کنارک برگزار شد.

 ابتدای مراسم بعد از قرائت قرآن و سرود ملی و اجرای دکلمه زیبا توسط یکی از دانش آموزان، گروه سرود رهروان شهدا با اجرای حماسی خود به مراسم رنگ و بویی دوچندان بخشیدند.

یوسفی فرماندار شهرستان کنارک در خصوص علم و ایثار گفت: در شرایط کنونی، جامعه ما نیاز به روحیات دفاع مقدس دارد و اظهار داشت: امروز همه می‌توانند از گنجینه عظیم دفاع مقدس در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

او  با اشاره به نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس افزود: دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند و از آنها شهیدان زیادی همچون بهنام محمدی در یادمان نقش بسته اند.

او ادامه داد: خاطرات رزمندگان باید تدوین و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد تا آنها با ایثار و فداکاری‌های این عزیزان آشنا شوند.

 در پایان سخنرانی با حضور تاجدینی فرماندهی منطقه سوم، حجت‌الاسلام والمسلمین نجاتی مدیرعقیدتی سیاسی منطقه،  یوسفی فرماندار کنارک زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار