یک دستگاه خودرو پژو پارس در خیابان امام اهواز دچار آتش سوزی شد

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی یک دستگاه خودرو پژو پارس حین حرکت در مسیر انتهای خیابان امام شرقی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: سوم مهر ماه سال جاری ساعت 7 دقیقه بامداد رخداد حادثه از سوی رانندگان خودرو‌های عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان خود را به مسیر انتهای خیابان امام شرقی رساندند همچنین در محل حادثه یک دستگاه خودرو پژو پارس حین حرکت در مسیر ناگهان دچار آتش سوزی شده و راننده خودرو قبل از ورود آتش نشانان از خودرو خارج شد.

قنبری بیان داشت: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در مسیر قرار دادند و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، شعله‌های حریق خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه آسیب تلفات جانی نداشت و علت حریق خودرو از سوی کارشناسان سازمان اتصال سیم کشی موتور خودرو گزارش شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار