۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان اهواز انجام شد

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با کمک آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

  ابراهیم قنبری  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان چهار کارون به علت نشت گاز از اجاق گاز با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی توسط آتش نشانان در خیابان هلالی نبش خواجه نصیر ساعت ۱۶ و ۳۱ دقیقه که به علت اتصال سیم کشی برق رخ داده بود افزود: شرکت تجاری در جاده اهواز – شوشتر بعد از شیبان در ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه به علت اتصال برق دچار حریق سنگین و خسارت گسترده به تجهیزات کامپیوتری و ملزومات شرکت شد که زبانه‌های حریق با تلاش همه جانبه آتش نشانان اطفا شد.

قنبری اظهار کرد: ماموران آتش نشانی حریق نیزار‌های مسیر ملاشیه در ورودی شرکت سپنتا را در ساعت ۲۳ و ۹ دقیقه مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند. ضمن اینکه در حادثه برخورد خودرو پراید با گاردریل کنار مسیر بر روی پل کیان آباد که به علت بی احتیاطی و کنترل نکردن خودرواز سوی راننده منجر به مصدومیت راننده خودرو شده بود، ماموران امداد و نجات سازمان با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در مسیر با استفاده از ابزار برش و تخصصی راننده مصدوم را از داخل خودرو خارج و به امداد گران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به همکاری تیم امداد ونجات سازمان با عوامل اورژانس ۱۱۵ جهت جابجای فرد بیمار در منطقه کوی ملت خیابان دانیال ساعت ۳ و ۱۹ دقیقه بامداد اشاره کرد و گفت: آتش نشانان و تیم امداد و نجات سازمان با اطلاع ازحادثه نشت گاز آبگرمن منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۴۱ دقیقه درمنطقه خشایار خیابان زینب سریعا در محل حاضر شدند و با رفع نشتی و ایمن سازی محل از بروزحریق وخسارت جلوگیری کردند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.