کشف تخلف عرضه بیش از ۱۹۶ تن برنج در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲ واحد عمده فروشی استان به دلیل تخلف و تقلب در عرضه ۱۶۹ تن و ۶۹۰ کیلوگرم برنج، شناسایی و جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، فریبرز حسامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا یک واحد عمده فروشی مواد غذایی و عامل توزیع کالای تنظیم بازار به اتهام گرانفروشی ۹۸ تن و ۳۳۰ کیلوگرم برنج پاکستانی دولتی به ارزش ۲۹۴ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال شناسایی شد.

او اظهار داشت: همچنین یک واحد عمده فروشی کالای اساسی تنظیم بازار دولتی که ۹۸ تن و ۳۶۰ کیلوگرم برنج کم کیفیت و قیمت پایین را به جای برنج دولتی با کیفیت و قیمت بیشتر از نرخ مصوب عرضه کرده بود با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش ۹ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال، متخلف شناخته شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: صاحبان این واحد‌ها با تشکیل پرونده تخلفاتی برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

حسامی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی شامل گرانفروشی، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت، اخفا و امتناع از ارائه فاکتور مراتب را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.