بازدید شهردار آبادان از روند تجهیز کارگاه پروژه ساحل سازی رودخانه اروند

شهردار آبادان در بازدید از روند تجهیز کارگاه پروژه ساحل سازی اروند گفت : هفته آینده عملیات اجرایی پروژه ساحلی اروند آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمودرضا شیرازی شهردار آبادان ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران شهرداری از روند تجهیز کارگاه و آماده سازی شرایط اجرای پروژه ساحل سازی اروند بازدید کرد.

او در این بازدید با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه ساحل سازی اروند  گفت: از روز دوشنبه ۷ مهر و به یاد شهدای گرانقدر عملیات شکست حصر آبادان این پروژه به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار آبادان افزود: پس از مشکلاتی که در اجرای این پروژه ایجاد شده بود ، پیگیری های فراوانی برای جذب اعتبار آن انجام دادیم و خوشبختانه با تلاش جمعی نمایندگان و اعضای محترم شورای شهر و مدیران شهرستان و استان خوزستان ، ایرادات قانونی برطرف شد تا برای اولین بار مردم آبادان ساحلی زیبا در کنار رودخانه خروشان اروند داشته باشند و از آن بهره ببرند.

شیرازی یادآور شد: پروژه ساحل سازی اروند شامل شمع کوبی و جداره سازی ساحل ، ساحل سازی ،پیاده رو سازی، جدول گذاری و فضای سبز با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال است که فاز اول آن از ابتدای بوستان اروند به طول ۵۰۰ متر از روز دوشنبه ۷ مهر اجرا می شود.

اوهمچنین ، بر رعایت کامل اصول فنی و اجرایی با برنامه مطابق زمان بندی تعیین شده تاکید کرد و از معاون امور فنی و عمرانی خود خواست ضمن رصد لحظه ای روند پروژه ، موانع پیش روی عملیات ساخت ساحل را بر طرف کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.