مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۲۶ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در نیمسال نخست سال ۹۹ محقق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با گذشت ۶ ماه از سال ۹۹ تعداد ۲ هزار و ۶۸۹ شغل ایجاد کردند که معادل ۲۶ درصد تعهد اشتغال کل استان برای امسال بود.

او افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیرخانه کارگروه اشتغال از ابتدای سالجاری ظرفیت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را از دستگاه‌های اجرایی استان استعلام و برآن اساس تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر تعهد اشتغال در سالجاری تعیین شد.

غنیان بیان کرد: این فرصت‌های شغلی در همه بخش‌های اقتصادی از جمله صنعت، خدمات و کشاورزی لحاظ شد و کلیه دستگاه‌های اجرایی استان موظفند بعد از ایجاد فرصت شغلی جدید اطلاعات شاغلان را در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: با توجه به سپری شدن نیمه اول سال، انتظار این است که تمامی فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سامانه رصد ثبت تا تحقق ۵۰ درصدی اشتغال تعهد شده محقق شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.