مربی سپاهان: پیروزی برابر السد باید زودتر رقم می خورد / متاسفانه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود نکردیم

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم السد قطر اظهار کرد: بازی خوبی برابر السد ارائه کردیم. وضعیت جدول به گونه‌ای بود که برای ما و آن‌ها از نظر امتیاز حائز اهمیت نبود، اما از لحاظ حیثیتی و وجهه ملی، خیلی برایمان اهمیت داشت. با بازیکنان خود صحبت کردیم و با جدیت تمام وارد زمین شدیم. خوشبختانه بازیکنان هم با کیفیت نسبتا خوبی کارشان را انجام دادند.

او درباره صعود نکردن سپاهان اظهار کرد: متاسف شدیم که از گروهمان نتوانستیم بالا بیاییم. بازی با السد را بردیم، اما این پیروزی باید زودتر برای ما به دست می‌آمد. ما مقابل النصر ۲ بازی خوب انجام دادیم و فکر می‌کنم حداقل شایسته باخت نبودیم. اگر آن دیدار‌ها را با تساوی هم به پایان می‌رساندیم که شایسته آن هم بودیم، اکنون جزو یکی از ۲ تیم صعود کننده بودیم.

 سرمربی سپاهان درباره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید بیان کرد: این مسابقات نسبتا خوب برگزار شد. همچنین برگزاری در این وضعیت کرونایی غیر از این نمی‌شد انجام شود، اما مشکلی که وجود داشت این بود که زمان و فاصله بین دیدار‌ها کم بود و این فشار زیادی را روی بازیکنان وارد می‌کرد.

توتونی تصریح کرد: صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا رخ نداد. امیدواریم در دوره‌های بعد لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان با قدرت و آمادگی بیشتری حضور پیدا کند تا بتواند برای کشورمان افتخار به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار