فرماندار بروجن:

با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد قانونی خواهد شد

فرماندار بروجن گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بازار همچنان با جدیت پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس معیار‌های قطعی تشخیصی تا کنون شمار افراد مبتلا در این شهرستان به یکهزار و ۲۷۴ مورد و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ نفر رسید.

او با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده افزود: در بررسی‌های انجام شده متأسفانه تنها ۴۷ درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده کرده و ۵۰ درصد اصناف و بازاریان نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگرفته اند.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه تا کنون سه هزار و ۶۴۴ بازرسی مشترک در سطح شهرستان از سوی ۳۸۵ اکیپ صورت گرفته است خواستار تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط گشت‌های بازرسی با همکاری نیرو‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان شد.

او با بیان اینکه نظارت‌ها و کنترل در طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بازار همچنان با جدیت پیگیری می‌شود ادامه داد: با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

ملکی با تأکید بر اینکه همچنان برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی و مذهبی، مراسم عزا و مجالسی که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستا‌های شهرستان ممنوع است گفت: هرگونه تجمع در روز اربعین در بقاع متبرکه نیز ممنوع و هیچ گونه برنامه‌ای برگزار نخواهد شد.

او به فعالیت‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و اضافه کرد: در این بخش با توجه به ارتباط مستقیم با بخش کارگری، همچنان آموزش و رعایت مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

ملکی افزود: همچنان تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها، بقاع متبرکه و... در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.