زرین آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهلت ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی امشب پایان می‌پذیرد

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور آخرین مهلت ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را اعلام کرد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی گفت: ثبت نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه، ۲۰ شهریور آغاز شده و شنبه، ۲۹ شهریور به پایان رسید. سازمان سنجش به منظور فراهم کردن فرصت مجدد برای آن دسته از داوطلبانی که در این تاریخ موفق به ثبت نام نشده اند این مهلت را تمدید کرد.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: این فرصت مجدد از سه شنبه ۱ مهر آغاز شد و ساعت ۲۴ امشب جمعه ۴ مهر ماه به پایان می‌رسد.  

زرین آمیزی درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان در این آزمون گفت: تا صبح امروز جمعه تعداد ۵۳۵ هزار و ۸۱ نفر در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کرده اند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه، ۶ آبان برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه، ۹ آبان در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آن‌هاست که در تقاضانامه ثبت نام ثبت می‌کنند.

زرین آمیزی گفت: آن دسته از متقاضیانی که در تاریخ اولیه نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، در صورت تمایل می توانند، تا پایان مهلت ثبت نام، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی قید شده در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام در آزمون استخدامی است. ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر یعنی ۲۰ شهریور ۹۹ است.

تذکرات مهم

به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست‌های سازمانی در هر یک از دستگاه‌های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون  است.

داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری، شرایط سنی این آزمون است.


بیشتر بخوانید

آمار ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

شرایط ویژه آموزش و پرورش برای شرکت در آزمون استخدامی

ثبت‌نام مجدد آزمون استخدامی از ۱ تا ۴ مهر/ بیش از ۵۰۰ هزار نفر در آزمون ثبت نام کردند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار