سخنگوی سازمان سنجش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ثبت‌نام مجدد آزمون استخدامی از ۱ تا ۴ مهر/ بیش از ۵۰۰ هزار نفر در آزمون ثبت نام کردند

زرین‌آمیزی گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، از ۱ تا ۴ مهر مهلت مجددی برای ثبت‌نام آنها تعیین شد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار نهایی ثبت نام کنندگان در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی گفت: ثبت‌ نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه، ۲۰ شهریور آغاز و شنبه، ۲۹ شهریور به پایان رسید.

او ادامه داد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه، ۶ آبان برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه، ۹ آبان در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آن‌هاست که در تقاضانامه ثبت نام ثبت می‌کنند.

سخنگوی سازمان سنجش  بیان کرد: بر اساس آمار نهایی در مجموع تعداد ۵۰۳ هزار و ۲۹ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.  

آغاز ثبت نام مجدد آزمون استخدامی از ۱ مهر

او در ادامه بیان کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند فرصتی فراهم شد که آن‌ها بتوانند از ۱ مهر تا ۴ مهر ثبت‌نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: متقاضیان دارای سهمیه ایثارگری که در بازه زمانی، سهمیه آنان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی مورد تایید قرار نگرفته است در صورتی که با مراجعه و پیگیری، موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل کرده‌اند می‌توانند در مهلت زمانی جدید با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل، تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی قید شده در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام در آزمون استخدامی است.

او گفت: ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر یعنی ۲۰ شهریور ۹۹ است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سهمیه بومی هم لحاظه؟ یا بومی نیست.
آخرین اخبار