خطیب نماز جمعه همدان؛

نمایندگان مجلس هوشیار باشند و خود حاشیه ساز نشوند

امام جمعه همدان گفت: نمایندگان مجلس از حواشی بپرهیزند و به جریان سازی های برخی رسانه ها خود دامن نزنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برخی از رسانه ها بنا دارند مجلس را به حاشیه ببرند، اما نمایندگان مردم در خانه ملت باید از پرداختن به حواشی بپرهیزند.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: تهمت، افترا و متهم کردن در شان مسئولان نظام اسلامی نیست.

او با بیان اینکه اهانت و توهین به مسئولان کشور کمک به دشمنان و بیگانگان است خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواهد با دامن زدن به اختلافات بین مردم و مسئولان، مردم را از نظام، مسئولان و آینده کشور ناامید کند.

امام جمعه همدان با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نقش امام خمینی (ره) در مدیریت جنگ بسیار مهم بود و امروز باید این روش مدیریتی بررسی و به عنوان الگو معرفی شود.

او ادامه داد: افرادی که در آن دوران درگیر جنگ و جهاد بودند امروز به پشتوانه‌ای ماندگار و ارزشمند برای نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

حجت الاسلام شعبانی گفت: امروز دشمن در جبهه ایجاد ناامید کردن جامعه در حال تلاش و برنامه ریزی است، بنابراین باید در این میدان برای ایجاد اعتماد و امید در بین مردم تلاش کنیم.

او ادامه داد: شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب، با اوج ایثارگری جهاد بزرگی کرده اند و از جان خود برای آرامش جامعه گذشتند.

او اظهار کرد: در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افراد بزرگی در میدان حضور داشتند که در زندگی خود ایثار کردند یا دوره‌هایی را در اسارت و تبعید گذراندند که جهادگران نمونه هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.