ارائه اطلاعات به مدیران برای طرح بورسیه دانش آموزان در ماهشهر

مشاور مطالعات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به ارائه اطلاعات لازم به مدیران برای طرح بورسیه تحصیلی دانش آموزان در ماهشهر پرداخت.

 مرویان مشاور مطالعات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فارس با ارائه اطلاعات لازم به مدیران برای طرح بورسیه تحصیلی دانش آموزان در ماهشهر گفت: سوالات مدیران مدارس در خصوص اجرای این طرح در شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) پاسخ داده شد.

او با شااره به  ارائه اطلاعات لازم به مدیران برای طرح بورسیه تحصیلی دانش آموزان در ماهشهر بیان داشت: طرح بورسیه دانش آموزان مستعد بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) یکی از ۵ طرح کمیته مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده است که از سوی شرکت‌های تابعه این هلدینگ در حال اجرا است.

مرویان در پایان با اشاره به حمایت از دانش آموزان مستعد افزود: شرکت ره اوران فنون پتروشیمی به عنوان مجری طرح ۳۸۰ دانش آموز مستعد را با همکاری آموزش و پرورش حمایت تحصیلی خواهد کرد، از این تعداد ۱۳۳ دانش آموز بورسیه برون مدرسه‌ای و ۲۴۷ نفر بورسیه درون مدرسه‌ای خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.