اعلام فراخوان مهرواره عکاسی «پیشه‌گران» در کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از اعلام فراخوان مهرواره عکاسی استانی پیشه‌گران با شعار «با تمرین زندگی، آینده را باید ساخت» به همت انجمن عکاسان نوجوان کانون استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سهیلا شیخی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، گفت: انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در راستای توجه و تمرکز بر معرفی مشاغل و تخصص‌های شغلی با تأکید بر فعالیت‌های دانش بنیان و دستاورد‌های فنی، علمی و بومی استان کردستان برگزار می‌کند.

او با اشاره به اینکه این مهرواره با شعار «با تمرین زندگی، آینده را باید ساخت» افزود: این مهرواره عکاسی با موضوع پیشه‌گران شهر من، پیشه مورد علاقه من برگزار می‌شود.

شیخی با اشاره به اینکه عکاسان نوجوان ۱۲ الی ۱۷ سال و عکاسان بزرگسال از شرکت‌کنندگان این مهرواره هستند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ مهرماه به دبیرخانه مهرواره واقع در خیابان طالقانی جنب سالن تختی اداره کل کانون استان کردستان ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۱۵۵۰۶۰ داخلی ۳۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.