برگزاری مسابقه عکاسی "خاطرات جمعی محلات" در سنندج

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مسابقه عکاسی خاطرات جمعی محلات در سنندج خبر داد.

سرکوت نجفی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: متاسفانه امسال بواسطه شیوع ویروس کرونا بسیاری از رویداد‌های فرهنگی برگزار نمی‌شود و فعالیت‌های روزمره شهروندان هم دچار اختلال شده است.

نجفی بیان کرد: به دلیل فراموش نشدن رویداد‌ها و مراودات فرهنگی ودر راستای هویت بخشی به محلات و ایجاد احساس تعلق شهروندان به محل زندگی خود و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های محلات، برگزاری مسابقه عکاسی در دستور کار قرار گرفت.

او از برگزاری مسابقه عکاسی خاطرات جمعی محلات سنندج خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند با تلفن همراه وتبلت نسبت به عکاسی از رویداد‌های مختلف در محلات اقدام و در این مسابقه شرکت نمایند.

نجفی افزود: مسابقه عکاسی خاطرات جمعی محلات در مناطق مختلف برگزار می‌شود و در اولین دوره این مسابقه عکس‌های که مربوط به محلات ناحیه منفصل شهری ننله است در مسابقه گنجانده می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمامی شهروندان می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند تصریح کرد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ فایل عکس با فرمت JPG با حجم ۳ مگابایت همراه با نام و نام خانوادگی و شماره موبایل از یک تا پانزدهم مهر ماه امسال ارسال نماید.

نجفی خاطرنشان کرد: نحوه ارسال آثار به دوصورت شامل ارسال به آدرس پست الکترونیکی farhangisanandaj@gmail.com یا شماره واتساپ ۰۹۱۸۹۷۱۰۰۱۳ بوده و علاقمندانجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۷۳۳۲۴۱۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اعلام کرد: در پایان هر دوره از مسابقه عکاسی خاطرات جمعی محلات تعداد عکس‌های برتر انتخاب و بصورت نمایشگاه خیابانی در همان محل به نمایش گذاشته و از نفرات برتر در این مسابقه عکاسی تجلیل بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.