تشکیل کمیته مقابله با کرونا در تهران برای افزایش محدودیت ها/ کارکنان بدون ماسک به تخلفات اداری معرفی می‌شوند

معاون منابع انسانی استانداری تهران درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی در پایتخت توضیح داد.

غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر لزوم ایجاد محدودیت‌های بیشتر در پایتخت برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: به زودی کمیته ستاد کرونا استان تهران تشکیل می‌شود و با بررسی پیشنهادات ارائه شده، تصمیم نهایی را می‌گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران افزود: پیشنهاد و تاکید ما این است که فعالیت کارکنان به صورت دورکاری باشد و تنها از یک سوم ظرفیت کارکنان استفاده شود.

وی اظهار کرد: استفاده کارکنان و ارباب رجوع‌ها از ماسک جدی‌تر اعمال می‌شود و کارکنانی که از ماسک استفاده نکنند، به تخلفات اداری معرفی می‌شوند و به ارباب رجوع هم در صورت نداشتن ماسک خدمات نمی‌دهیم.

عباس پاشا در پایان اظهار کرد: این کمیته متشکل از دکتر زالی رئیس ستاد کرونا استان تهران، محسنی بند پی استاندار تهران و یک نفر نماینده از هر یک از قوای سه گانه است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا ، ماسک ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهباشی
۰۰:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
در منطقه شمیران شرکت واحد . مینی بوس گذاشته . چون این ماشینها کوچک هستند . هیچ فاصله اجتماعی رعایت نمیشه جون مردم در خطره . بای ترمز مردم روی هم میریزن . مسئول اجرایی این طرح تخلف بهداشتیش صددر صده
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۰۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
امروز سوار ونهای شهرک محلاتی رسالت شدم .راننده انقدر مسافر سوار کرد که مردم داد میزدن . آقا مگه ما گوسفیدم . رو هم روهم سوار می کنی . مسئولان شرکت واحد گوششون بدهکارونیست . میگن ما جرات نداریم به راننده چیزی بگیم . این برنامه تو شمیران نو هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
اگه من گلوي خودم رو هم پاره كنم و بگم تهويه تهويه اينا بازم چسبيدن به ماسك و ضد عفوني كردن دستا
به پير به پيغمبر بايد تهويه درست بشه و ماسك لازم نيست فقط عينك يا شيلد لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
خخخخخخ
آخرین اخبار