نیمی از شهرستان‌های بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: نیمی از ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی و نیم دیگر در شرایط هشدار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: شهرستان‌های دیلم، دشتستان، عسلویه، تنگستان و بوشهر در وضعیت قرمز و پنج شهرستان دیگر شامل گناوه، دشتی، جم، دیر و کنگان، در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارند.

او همچنین با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان افزود: امروز ۲۷۷ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته،  ۵۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۲ مورد به کرونا قطعی است.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه اکنون ۴۱ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند،  عنوان کرد: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۵ نفر با دستگاه نفس می‌کشند.

او، با اشاره به ثبت سه مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر، گفت: دیروز دو بانوی ۷۱ ساله باسابقه بیماری قلبی و کم‌کاری تیروئید و یک آقای ۸۳ ساله با سابقه دیابت و فشارخون بالا براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست‌دادند که امروز نتیجه آزمایش آنان مثبت اعلام شد.

بستری ۲۷۷ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بوشهر همچنان در فهرست استان‌های در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گفته سیماسادات لاری، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.