تدوین کتاب نقش خوی در ۸ سال دفاع مقدس

امام جمعه خوی از تدوین کتاب نقش این شهرستان در ۸ سال دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از تدوین کتاب نقش خوی در ۸ سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کتاب به همت جمعی از رزمندگان، اصحاب قلم و پژوهشگران با گردآوری مستندات و عکس‌های دوران دفاع مقدس تبین نقش رزمندگان و سرداران شهرستان خوی در عملیات‌های مختلف در دست تهیه و تدوین است.

امام جمعه خوی همچنین باشاره به سیاست‌های جمعیتی مورد تاکید مقام معظم رهبری برضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای ایفای نقش و دستیابی به اهداف این سیاست‌ها در شهرستان تاکید کرد.

تدوین سند تدوین سند سیاست‌های جمعیتی در آذربایجان غربی

حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه از تدوین سند سیاست‌های جمعیتی استان خبر داد و گفت: این سند با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان تدوین شده و و در قالب ۱۰ بسته با تعریف نقش دستگاه‌های اجرایی به دستگاه‌های مجری ابلاغ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان غربی افزود: این سند سیاست‌های توسعه ورشد جمعیت تا سال ۱۴۰۴ در استان را مشخص کرده است.

نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بااشاره به برنامه‌های مجلس یازدهم در جهت تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برضرورت حمایت از تولید محصولات فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.