فرمانده سپاه بوشهر:

رسانه‌ها مراقب باشند با نوشتن جمله‌ای انقلاب را زیر سئوال نبرند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته دستاورد‌های زیادی داشته است و رسانه‌ها باید مراقب باشند با نوشتن جمله‌ای انقلاب و دستاورد‌های آن را زیر سئوال نبرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم تجلیل از فعالان رسانه استان بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته دستاورد‌های زیادی داشته و به همین دلیل دشمن به دنبال تسلط بر نظام و انقلاب است، بنابراین رسانه‌ها مراقب باشند با نوشتن جمله‌ای انقلاب و دستاورد‌های آن را زیر سئوال نبرند.

او تاکید کرد: رسانه‌های مختلف با هر گرایش فکری و سیاسی به دور از اختلاف زیر چتر شهدا برای اعتلای انقلاب هم‌صدا شوند.

او افزود: ۲۰۰ هزار شهید برای استقرار و استمرار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب خون دادند و امروز زمان آن رسیده که رسانه‌ها برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوانی که روز‌های پیروزی انقلاب را درک نکرده است، قلم فرسایی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: امروز در دوران تسخیر اذهان و افکار عمومی با سلاح امواج و رسانه قرار داریم و مبارزه با این سلاح به مراتب از سلاح نظامی پیچیده و سخت‌تر است.

مدیرکل صداو سیمای مرکز بوشهر هم گفت: پارسال برای گرامیداشت کنگره سرداران و دو هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر ۲۳ هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی در استان تولید و منتشر شد.

سید حسین ناظر، تولید سریال ۲۶ قسمتی مردان نادر با همکاری سپاه، تله فیلم ابوتراب انقلاب اسلامی و تله فیلم شهید صادق گنجی را از جمله تولیدات فاخر صدا و سیمای مرکز بوشهر در زمینه دفاع مقدس برشمرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: همزمان با برگزاری دومین کنگره سرداران و دو هزار و ۱۲۱ شهید استان رزمایشی فرهنگی و هم‌افزایی چشمگیر و مثال زدنی در رسانه‌های استان به وجود آمد.

عبدالله نجفی بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها با همین روحیه در بحث مطالبه گری، خدمت رسانی و محرومیت زدایی برای اعتلای نظام و انقلاب در کنار هم قرار گیرند.

در این مراسم از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.