افزایش ۳۰ درصدی خودکشی در ارتش آمریکا در دوران شیوع ویروس کرونا

آمار مختلف بیانگر آن است که همه‌گیری ویروس کرونا به افزایش خودکشی میان نظامیان آمریکایی منجر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، آمار‌ها بیانگر آن است که همه‌گیری ویروس جدید کرونا به افزایش ۳۰ درصدی خودکشی میان نظامیان در آمریکا منجر شده است.

همچنین علیرغم آنکه در سه ماهه نخست سال جاری میلادی کاهش در آمار خودکشی میان نظامیان در ارتش آمریکا مشاهده شد، اکنون این میزان نسبت به سال گذشته (۲۰۱۹/ ۱۳۹۸) افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به نوشته این وبگاه خبری، از ماه مارس (اسفند ۹۸) تاکنون ۱۱۴ مورد خودکشی میان نطامیان ارتش آمریکا گزارش شده است.

سال ۲۰۱۸ گزارشی ثبت شد که در آن نظامیان مرد و جوان، پرخطرترین گروه برای خودکشی عنوان شدند، همچنین گفته شده بود که ۶۰ درصد از آنان با سلاحی گرم دست به خودکشی می‌زنند.

به همین دلیل کهنه سربازان و سران ارتش خواسته‌اند تا نظامیان مراقب یکدیگر باشند و توجهی ویژه به افرادی شود که زخمی هستند یا به هر دلیلی تمایل به نظارت پزشکی نشان نمی‌دهند.

پنتاگون تاکنون از پاسخ به سوالات درباره این مسئله امتناع ورزیده است، اما کهنه‌سربازان این مسئله را تائید کرده‌اند.

کهنه‌سربازان گفته‌اند نمی‌توان یک دلیل خاص را برای این افزایش نام برد، اما همه‌گیری ویروس کرونا علت بزرگی برای این مسئله است.

بنابر اعلام سایت «ورلد اُ میترز»، تاکنون ۳۳ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۵۷ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند. آمریکا با ۷ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۶۱ نفر مبتلا، در صدر جدول کشور‌های آلوده به ویروس کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار