فعالیت ۳۷ واحد نساجی در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۳۷ واحد تولیدی نساجی دارای پروانه بهره‌برداری معتبر در این استان فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۳۷ واحد تولیدی نساجی دارای پروانه بهره‌برداری معتبر در این استان فعال بوده که سرمایه‌گذاری صورت گرفته در آنها به سه‌هزار و ۹۶ میلیارد ریال می‌رسد.

بابایی افزود: با فعالیت این واحدهای تولیدی، یک هزار و ۴۷۶ نفر صاحب شغل شده اند که ظرفیت مناسب این بخش از صنعت را در استان نشان می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح یک واحد جدید نساجی در ارومیه طی هفته های اخیر اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که ۴۹ درصد آن مربوط به بنیاد برکت است.

بابایی گفت: با افتتاح این واحد تولیدی برای ۱۶۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بیان کرد: ظرفیت این واحد تولیدی، سالانه یک‌هزار تن انواع نخ گلدوزی و فانتزی است که علاوه بر تأمین نیازهای کشور به مقدار چشمگیری از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

او اظهار کرد: یکی از عمده مشکلات واحدهای صنعتی پیشرفته در آذربایجان‌غربی تأمین مواد اولیه است که حل این مشکل همت و همکاری تمام دستگاه ها و ارگان ها را می طلبد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.