با تداوم بیماری کرونا اتفاق افتاد؛

تعدیل ۸۰ درصد نیرو‌های مراکز تفریحی در مشهد

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: با ادامه روند افزایش مبتلایان به کرونا و تعطیلی مراکز تفریحی در مشهد این واحد‌ها مجبور به تعدیل ۸۰ درصد نیرو‌های خود شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر علیزاده قناد رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: مراکز تفریحی مشهد ۷۰ تا ۸۰درصد تعدیل نیرو کرده‌اند.


او افزود: در ماه‌های شیوع کرونا مراکز تفریحی و گردشگری دوسه ماهی سعی کردند با پرداخت حقوق از تعدیل نیرو‌ها جلوگیری کنند، با این حال تداوم شیوع کرونا و تعطیلی این مراکز سبب شد آن‌ها مجبور به تعدیل نیرو‌های خود بشوند.

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: برای توسعه مراکز تفریحی، سرمایه‌گذاری زیادی شده است. بر این اساس، انتظار می‌رود در شرایط فعلی، مسئولان برای حفظ این مراکز مساعدت کنند.


بیشتر بخوانید


علیزاده قناد بیان کرد: باید به این مراکز وام‌های کم‌بهره یا بی‌بهره پرداخت شود. نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی نیز دریافت بخشی از مطالبات خود را از مراکز تفریحی به تعویق بیندازند تا این مراکز بتوانند در شرایط پیش آمده دوام بیاورند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.