جمع آوری ۴۵۰ هزار اثر از شهدای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری ۴۵۰ هزار اثر از شهدای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از مولفان و فعالان فضای مجازی استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: این آثار شامل دلنوشته، وصیت نامه، زندگینامه، عکس از شهدا است که جمع آوری و برای نگهداری به مرکز نگهداری آثار در تهران ارسال شده است.

او اضافه کرد: در این مدت ۱۷۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و مولفان و نویسندگان استان تالیف شده است.


بیشتر بخوانید


نجفی با توجه به اهمیت تالیف و نگارش کتاب در حوزه ایثار و شهادت برای ماندگار کردن این فرهنگ و ترویج این فرهنگ در نسل جدید و آینده گفت: تبیین فرهنگ ایثار شهادت در جامعه و معرفی و فرهنگ سازی در خصوص ترسیم راه شهدا و ایثارگران برای حفظ و حراست از میهن و نظام از مهمترین اهداف تالیف این کتابهاست.

او اظهار داشت: تجلیل از فعالان عرصه کتاب و فضای مجازی با هدف توسعه فعالیت اطلاع رسانی همزمان با سراسر کشور در شهرکرد نیز برگزار شد و در این آیین از سه فعال فضای مجازی و سه مولف کتاب در استان تجلیل شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار