تشدید جدال‌های انتخاباتی در آمریکا؛

ترامپ: بایدن باید تست اعتیاد بدهد!

رئیس جمهور آمریکا تلاش می‌کند تا با مطرح کردن احتمال اعتیاد رقیب دموکرات خود، وجهه او را در روز‌های باقی مانده تا روز انتخابات خدشه دار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با پیش کشیدن شائبه اعتیاد رقیب دموکرات خود در انتخابات سوم نوامبر، خواستار گرفتن تست اعتیاد از جو بایدن پیش از مناظره انتخاباتی شد.

دونالد ترامپ بار دیگر از تریبون توئیتر خود به رقیب دموکراتش تاخت و نوشت: من به شدت خواهان تست اعتیاد جو بایدن خواب آلود پیش یا بعد از مناظره پیش‌رو هستم. طبیعتا من با گرفتن تست از خودم نیز موافقت خواهم کرد. ترامپ در ادامه عملکرد متفاوت بایدن در مناظره‌های انتخاباتی او را زیر سوال برد و نوشت: تنها مواد مخدر می‌تواند باعث چنین تفاوت‌هایی شود.

رئیس‌جمهور آمریکا که از انتصاب یک قاضی محافظه‌کار در دیوان عالی قدرت گرفته، خود را برای نخستین دوئل ۹۰ دقیقه‌ای با بایدن در روز چهارشنبه آماده می‌کند، این در حالیست که نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری همچنان در نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

جو بایدن که به دلیل گاف‌ها و اشتباهاتش شناخته شده است این مناظره تلویزیونی را دشوار دانست.

او گفت: این مناظره اساسا شامل حملات شخصی و دروغ خواهد بود. این همه کاری است که میلیاردر جمهوریخواه می‌تواند انجام دهد.  او نمی‌داند چطور باید در مورد واقعیت‌ها صحبت کند. او چندان هم باهوش نیست. این سیاستمدار کهنه کار ۷۷ ساله که به نام اقدامات پیشگیرانه مرتبط با همه‌گیری کووید-۱۹، کارزار انتخاباتی بسیار محدودتری در مقایسه با تاجر ۷۴ ساله دارد، به ندرت مورد توجه قرار می‌گیرد.

دونالد ترامپ همواره عدم پویایی رقیب خود را که او را جو خوابالو می‌نامد، مورد انتقاد قرار می‌دهد. او همچنان اصرار دارد جو بایدن به عنوان محصول جناح میانه رو حزب دموکرات در واقع عروسک خیمه شب بازی چپ‌های تندرو است.

علاوه بر مناظره انتخاباتی روز چهارشنبه، ترامپ و بایدن تا پیش از سوم نوامبر دو مناظره دیگر نیز پیش رو دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار