وعده انتخاباتی جو بایدن به شهرداران آمریکا

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شهرداران این کشور وعده داد چنانچه پیروز شود برای آن‌ها دسترسی مستقیم به کاخ سفید ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در سخنرانی ویدئو کنفرانسی که برای شهرداران آمریکا داشت، اعلام کرد چنانچه در انتخابات به پیروزی برسد شریکی فعال برای آن‌ها در کاخ سفید خواهد بود.

بایدن در این باره گفت «اگر من به ریاست جمهوری برسم شما دسترسی مستقیم به کاخ سفید خواهید داشت.» او در ادامه اضافه کرد «با نشستن من بر صندلی (ریاست جمهوری) همه چیز از پایین به بالا تعیین می‌شود و دیگر مانند الان نیست که از بالا به پایین امور تعیین تکلیف شوند. قول می‌دهم چه شما شهری قرمز (جمهوریخواه) باشید و یا آبی (دموکرات) من با شما خواهم بود.»

بایدن در این سخنرانی به شهرداران آمریکا وعده داد در مقابله با اعتراضات و ناآرامی‌ها که چند وقتی است در سراسر این کشور به راه افتاده است در کنار آن‌ها خواهد ایستاد و گفت کمک می‌کند تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

او با اشاره به عملکرد خود در دولت اوباما گفت در آن زمان برای بازیابی اقتصادی دولت پس از بحران ۲۰۰۸ با شهرداران تامل داشتیم تا نظرات آن‌ها را به دست آوریم و حالا این همان رویکردی است که امروز باید در پیش بگیریم.

بایدن در ادامه از ترامپ به دلیل عملکرد ضعیف در مقابله با کرونا و حمایت از شهرداران در این زمینه انتقاد کرد و گفت: ممکن است اختلافاتی بر سر سیاست‌ها داشته باشیم، اما باید با یکدیگر همکاری کنیم.

آخرین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است سوم نوامبر برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار