صدور تاییدیه ایمنی ۳۸۸ آسانسور در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: تاییدیه ادواری و اولیه ایمنی ۳۸۸ دستگاه آسانسور نیمه نخست امسال در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مرضیه قنبریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ۴۵۵ مورد درخواست شامل ۱۸۵ تقاضای اولیه و ۲۷۰ درخواست ادواری در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور، ۳۸۸ مورد منجر به صدور تاییدیه ایمنی شد.

او تصریح کرد: گواهینامه‌های ایمنی آسانسور دارای اعتبار یک ساله هستند و به شهروندان توصیه می‌شود آسانسور‌های در حال بهره‌برداری را تحت سرویس و نگهداری مستمر قرار دهند و سالیانه درخواست بازرسی ادواری را در سامانه ثبت کنند.

او تاکید کرد: رعایت استاندارد‌های اجباری برای تامین ایمنی لازم در آسانسور ضروری و این موضوع به تمام شهرداری‌های استان اعلام شده است تا صدور پایان‌کار برای ساختمان‌های جدید منوط به دریافت این تاییدیه باشد.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به نشانی http://lift.isiri.gov.ir و به منظور نظارت بیشتر بر فرآیند استانداردسازی راه اندازی شده است و دریافت گواهینامه ایمنی تنها از طریق این مهم قابل پیگیری خواهد بود.

قنبریان تصریح کرد: شهروندان برای اطلاع از وضعیت تاییدیه آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی را که در کابین نصب شده به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۴۳ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.