رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد:

در اربعین از سفر به مشهد بپرهیزید

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: در شرایط کنونی سفر به هر علتی باعث انتقال و شیوع ویروس کرونا خواهد شد، لذا هموطنان در روز‌های منتهی به اربعین و دهه آخر صفر از سفر به مشهد بپرهیزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بیرجندی نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد نژاد گفت: در برهه حساس کنونی برای دفاع از مرز‌های سلامت، تمامی مردم و مسئولان باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.

او با بیان اینکه در روز‌های منتهی به اربعین و دهه آخر صفر از سفر به مشهد بپرهیزند، افزود: تاکنون ۱۷نفر از کادر بهداشت و درمان مشهد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۱۰نفر از جان باختگان کادر بهداشت و درمان در مشهد طی دو ماه اخیر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی را ضروری می‌سازد.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد ادامه داد: هشت نفر از شهدای مدافع سلامت در مشهد پزشک عمومی و متخصص بودند و بقیه در سایر رشته‌های علوم پزشکی مانند پرستاری و بینایی سنجی فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید:

بیرجندی نژاد بیان کرد: برخی پزشکان فعال در مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا بیش از ۶ماه است که پدر و مادرشان را ندیده‌اند و حتی از دیدار فرزندانشان نیز محروم هستند تا مبادا انتقال دهنده بیماری به آن‌ها باشند.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.