منچسترسیتی ۲ – لسترسیتی ۵ / گواردیولا تحقیر شد و رکورد‌هایی که فرو ریخت

در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس منچستر سیتی در خانه برابر لسترسیتی متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم منچسترسیتی از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) پذیرای لسترسیتی بود که این بازی به شکست سنگین ۵ بر ۲   شاگردان پپ گواردیولا انجامید.

در این بازی ابتدا ریاض محرز در دقیقه ۴ منچسترسیتی را با یک گل پیش انداخت، اما جیمی واردی در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و ۲ تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم جیمی واردی ۲ بار دیگر در دقایق ۵۴ و ۵۸ برای لسترسیتی گلزنی کرد، پس از او جیمز مادیسون در دقیقه ۷۷ گل چهارم تیم مهمان را زد. ناتان آکه مدافع سیتی ل دوم این تیم را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و یوری تیلمانس در دقیقه ۸۸ گل پنجم لسترسیتی را زد  تا سه امتیاز ارزشمند این بازی با تحقیر سیتیزن‌ها  به شاگردان برندان راجرز برسد.

این نخستین شکست منچسترسیتی در اولین دیدار خانگی خود پس از فصل ۱۹۹۰-۱۹۸۹ به شمار می‌رود این تیم در ۲۵ بازی فصل گذشته در بازی اول هزگز شکست نخورده بود.

علاوه بر این لسترسیتی که هر چهار بازی گذشته خود در ورزشگاه اتحاد را به سیزن‌ها واگذار کرده بود، این بار طلسم شکنی کرد.

از طرف دیگر لسترسیتی با این پیروزی برای اولین بار در تاریخ این باشگاه موفق شد ۳ دیدار اول خود در رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد و به این ترتیب نام برندان راجزر در تاریخ لستر ثبت شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.