پرداخت ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به خیران کارآفرین سمنانی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: از محل بند ب تبصره ۱۶ تاکنون ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان مشمول کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان رادمدیرکل کمیته امداد استان سمنان در جلسه رصد فعالیت‌های اشتغال کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه از محل بند ب تبصره ۱۶ تاکنون ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان مشمول کمیته امداد پرداخت‌شده است، گفت: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از راهبرد‌های مؤثر برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان است.

او با تأکید بر لزوم توجه به اشتغال‌های نوین در بستر فضای مجازی و وب بیان کرد: از محل اعتبار‌های روستایی و صندوق امداد و ولایت هم اعتبار‌های خوبی برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه به تفکیک منطقه‌ای در تمامی شهرستان‌های استان تسهیلات خوبی به مددجویان پرداخت شد، اضافه کرد: شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی در رتبه اول تا سوم ازنظر میزان پرداختی‌ها قرار دارند.

مسعودیان راد ابراز داشت: از مجموع تسهیلات اعطاشده به مددجویان استان، ۱۸۰ میلیارد ریال توسط بانک عامل پرداخت‌شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.