شورا و شهرداری تسهیل کننده هوشمندسازی شهر‌ها

استاندار فارس گفت: شورا‌ها و شهرداری‌ها باید در زمینه هوشمندسازی و توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی در شهر‌ها تسهیل کننده باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در جلسه پیگیری مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه داشتن نگاه اقتصادی به هوشمندسازی شهر، قابل پذیرش نیست، گفت: شورا‌ها و شهرداری‌ها باید در زمینه هوشمندسازی و توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی در شهر‌ها تسهیل کننده باشند.

او با تاکید بر لزوم بهره‌گیری مناسب از فرصت‌های فراهم شده، افزود: از آنجا که فرایند‌های اجرایی نیازمند تسهیل است و بروکراسی‌های موجود مانع تحقق این اهداف شده، در این فرایند‌ها باید بازنگری شود.

استاندار فارس ادامه داد: با توجه به نقش هوشمندسازی شهر‌ها در تحقق اهداف دولت الکترونیک، توسعه خدمات مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اجرای ۱۳ سایت تقویت ارتباطات سیار در محور‌های فارس

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: یکی از مصوبات سفروزیر ارتباطات اجرای ۱۳ سایت تقویت ارتباطات سیار و تلفن همراه در ۱۲ محور استان بود که مراحل اجرای آن آغاز شده است.

مهرداد سهرابی افزود: از مجموع ۱۳ سایت تقویت ارتباطات جاده‎ای پیش‌بینی شده، هفت سایت مربوط به همراه اول و ۶ سایت مربوط به ایرانسل است.

او اظهار داشت: در کلانشهر شیراز نیز همراه اول ۱۰ احداث سایت و ایرانسل ۲۲ سایت را در دستور کار قرار داده‌اند که هر کدام از این مجموعه‌ها تاکنون موفق به اجرای چهار سایت تقویت ارتباطات شده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار