تشکیل پرونده برای ۴ واحد تولید شن و ماسه متقلب در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به علت نداشتن استاندارد لازم پرونده چهار واحد تولید شن ماسه در سطح استان تحت عنوان تقلب تشکیل پرونده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،فریبرز حسامی امروز هفتم مهرماه اظهار کرد: در راستای نظارت بر کیفیت تولید شن و ماسه سطح لرستان با همکاری آزمایشگاه معتمد، اقدام به نمونه‌گیری و آزمایش از سنگدانه ریز از چهار واحد تولیدی شن و ماسه کرده است.

او ادامه داد: به علت نداشتن استاندارد لازم پرونده چهار واحد تحت عنوان تقلب به میزان ۱۳۴۷ تن سنگدانه ریز و به ارزش تخلفاتی ۶۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

حسامی به عملکرد دو ماهه نظارت و بازرسی سازمان صمت اشاره کرد و افزود: در مرداد و شهریور سال جاری از ۱۶۶۰ واحد صنفی در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی طی گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، اماکن، نیروی انتظامی و اداره بهداشت شهرستان بازرسی به عمل آمد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان اضافه کرد: از ۱۶۶۰ واحد، برای ۲۴۳ واحد صنفی متخلف قیمت انواع عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل پرونده شد و جهت سیر مراحل قانونی و برخورد با متخلفین به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: طی این مدت نیز به ۱۹۷ واحد صنفی تذکر داده شده و برابر قانون نظام صنفی جریمه عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سه میلیون ریال است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار