سردار یاری گفت:دریافت بازخورد مثبت از سوی مردم، ائمه جمعه و رسانه‌ها در خصوص مقابله با اراذل و اوباش، باعث دلگرمی پلیس برای پیگیری و ریشه کنی این معضل در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پس از اجرای دستورالعمل مبارزه قاطع با اراذل و اوباش با همکاری و هماهنگی دستگاه قضائی در استان که نتایج خوب و درخشانی را در پی داشت، مردم، ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌ها با انتشار پیام‌هایی محبت آمیز از این اقدام مقتدرانه پلیس قدردانی کردند.

او بیان کرد: همانطور که بار‌ها گفته ایم برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس این استان قرار دارد و مقابله با آنان بسیار جدی، قاطع و مستمر خواهد بود و اراذل و اوباش بدانند که هیچ نقطه امنی برای شرارت آنان در استان وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: در مقابل قانون شکنان و متعرضان به حقوق مردم ، براساس قانون و البته با پشتیبانی دستگاه مقتدر قضائی عمل می کنیم و اراذل و اوباش را در هر جایی از استان که باشند، شناسایی و با آن‌ها برخورد قاطع خواهیم کرد.

او ادامه داد: در مقابله با اراذل و اوباش هیچ فرقی میان شرور نوظهور و افراد سابقه دار وجود ندارد و امنیت و آرامش مردم که خط قرمز ما است، ملاک خواهد بود.

یاری با قدردانی از نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و همچنین سایر ائمه جمعه شهرستان‌های تابعه که در راستای مبارزه با اراذل و اوباش از نیروی انتظامی استان قدردانی کرده اند، تشکر کرد و افزود: حمایت‌های مردم و مسئولان استانی از پلیس ، نیروی انتظامی را برای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود دلگرم و تقویت می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.