کمیته امداد استان سمنان حامی ۵۷۰۰ طرح اشتغال است

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال اکنون در بخش‌های مختلف تحت نظارت این نهاد در حال فعالیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در نشست رصد فعالیت‌های اشتغال کمیته امداد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مجریان طرح اشتغال کمیته امداد استان سمنان ماهانه درآمدی بیش از ۱۵ میلیون ریالی دارند.

او افزود: ۱۲۰ نفر از دانشجویان به رویداد استانی کارآفرین شو که با همکاری کمیته امداد استان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از شنبه ۲۲ شهریور آغازشد، راه یافتند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه روستا‌ها درگذشته مولد اشتغال و تأمین‌کننده بخشی از اقلام شهر بودند، اما در حال حاضر شرایط مساعدی ندارند تصریح کرد: کمیته امداد نگاه ویژه‌ای به روستا‌ها دارد.

مسعودیان راد پشتوانه علمی را ضامن طرح‌های اشتغال کمیته امداد دانست و تصریح کرد: نظارت پنج‌ساله بر طرح‌های اشتغال به همین منظور درنظر گرفته شده است و با دقت اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه در سال جاری ایجاد سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی بااعتبار یکهزار و ۳۰ میلیارد ریال برای مددجویان در نظر گرفته‌شده است بیان کرد: ۱۳ بانک عامل استان سمنان پرداخت ۷۱ درصد از مجموع تسهیلات در نظر گرفته‌شده اشتغال مددجویان را امسال بر عهده‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تفاهم‌نامه با مرکز آموزش فنی حرفه‌ای برای آموزش ۱۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان باهدف آموزش مهارت‌های شغلی، بیان کرد:راهبران شغلی، کانون خیرین اشتغال و جهادگران اشتغال ازجمله راهبرد‌های نهادی برای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.