معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

برنامه‌های جدیدی جایگزین مراسم اربعین شده است

غفاری گفت: با توجه به شرایط فعلی شیوع کرونا راهپیمایی اربعین برای دانشجویان لغو و با برنامه‌های جدیدی جایگزین شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین رونمایی از گنجینه اطلاعات شهدای دانشجو، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس از همه بزرگوارانی که جهادگران اصلی دوره دفاع مقدس بودند و اقتدار و امنیت کشور وامدار این عزیزان است، تشکر می‌کنیم.

او ادامه داد: بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس و آیین رونمایی از پورتال جامع شهدای دانشجو، ذخیره بسیار مهمی برای عرصه پژوهش و تولیدات فرهنگی است.

غفاری افزود:  جنس این برنامه‌ها، مبتنی بر این نکته است که نقش آفرینی اثر گذاری و تاثیری که مجموعه ایثارگران در دوره دفاع مقدس داشتند را گرامی بداریم و به نسل جدید منتقل کرده و آن‌ها در در معرض این دوره قرار دهیم.

معاون وزیر علوم اضافه کرد: تلاش فداکاری و دور اندیشی جهادگران عرصه دفاع مقدس درسی جدید برای جامعه دانشجویی است. اثر گذار‌ترین مجموعه بر فضای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها کنگره‌های دانشجویی و سایر برنامه‌های فرهنگی است.

غفاری در پایان گفت: با توجه به شرایط فعلی شیوع کرونا، راهپیمایی اربعین برای دانشجویان لغو و با برنامه‌های جدید جایگزین شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار