تا پایان امسال صورت می گیرد؛

افتتاح ۵۰ پروژه بوم گردی در خراسان رضوی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال  ۵۰ پروژه بوم‌گردی در خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در آیین افتتاح یک دفتر خدمات گردشگری در تربت‌حیدریه گفت: در طول هفته گردشگری ۹ پروژه بوم‌گردی و ۶ خانه صنایع‌دستی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

اوافزود: پنج هتل و تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی توسط رئیس جمهوری در قالب ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید و بقیه طرح‌ها که بیشتر تاسیسات اقامتی هستند در دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: تربت حیدریه با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری متنوع به عنوان یک شاهراه بزرگ در گذشته قرار داشته است و وجود ۱۰۰ اثر تبت ملی گواه این ادعا است.

مکرمی فر بیان کرد: تربت‌حیدریه در سال ۹۷ رتبه نخست گردشگر پذیری در استان خراسان رضوی با حضور ۴۰۰هزار گردشگر داخلی و خارجی رابه خود اختصاص داده بود.

او تصریح کرد: درحال حاضر هنوز مکانی در تربت حیدریه ناشناخته مانده است که امیدواریم با کمک مسئولین و مردم این مکان هارا بهتر بشناسیم و شاهد جذب گردشگر و توسعه گردشگری باشیم.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.