موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها به کجا رسید؟

استاندار کرمانشاه در نشست استانداران سراسر کشور گفت : موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها و پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید به صورت ویژه پیگیری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از ضرورت تبدیل وضعیت ۵۰ هزار نفر از پرسنل قراردادی شهرداری سخن گفت و گفت : با توجه به پایین بودن دریافتی این کارکنان تقاضا داریم که این مهم در برنامه ریزی‌ها مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

او با تشریح وضعیت رفاهیات و اضافه کار کارکنان در دستگاه‌های اجرایی استان؛ گفت : پرسنل ادارات و سازمان‌ها مطالبات و معوقاتی دارند و با توجه به اهمیت مشارکت کارکنان در تحقق اهداف برنامه ریزی شده و افزایش انگیزه کارکنان بایستی در این خصوص مساعدت لازم صورت گیرد.

بازوند به واگذاری سهام عدالت با رویکرد استقرار و گسترش عدالت در جامعه و مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد اشاره کرد و افزود: چگونگی مدیریت سهام عدالت به دلیل نقش آفرینی جریان سرمایه در فرآیند‌های تولیدی و اقتصادی بسیار مهم است.

او به مشکلات فراروی طرح مسکن اقدام ملی اشاره کرد و پیشنهاداتی برای اصلاح و بهبود فرآیند‌ها به منظور تسریع در انجام امور و روند فعالیت‌های اجرایی مطرح کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.