تکیه جامعه تکواندو به تجارب ارزشمند هادی ساعی

برترین تکواندوکار ایرانی این روز‌ها مورد اعتماد مسئولان ایرانی و جهانی برای کمک به این رشته ورزشی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی ساعی قهرمان سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان که سابقه کسب مدال طلا در المپیک را دارد و در کنار ورزش، عضویت شورای شهر تهران در سوابق کاری او دیده می‌شود، این روز‌ها با اعتماد جامعه تکواندو رو به رو شده و چند پست مدیریتی به او سپرده شده است.  

ساعی در المپیک‌های پکن و آتن به مدال طلا رسید و در المپیک سیدنی هم توانست گردن آویز برنز را به خود اختصاص دهد. بی شک این تجربه گرانبها کمک شایانی به او خواهد کرد تا تکواندوی ایران را بیش از پیش در مسیر موفقیت قرار دهد. ساعی چند وقتی است که به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو کنار هوگوپوشان جوان فعالیت می‌کند.

در کنار پست مدیریت فنی تیم‌های ملی تکواندو او اخیرا توانست با رای اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ریاست این کمیسیون را به دست بیاورد که اتفاق مهمی در زندگی مدیریتی ورزشی او محسوب می شود. البته ساعی قبلا هم به عنوان عضو در این کمیسیون فعال بود.   

هادی ساعی در رده باشگاهی هم مورد اعتماد باشگاه فتح صدر البرز قرار گرفت و به عنوان مشاور عالی مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. پرافتخارترین تکواندوکار ایرانی در کمیته قهرمانان فدراسیون جهانی تکواندو هم عضو است و در عرصه جهانی هم او لابی خوبی میان سران بین المللی فدراسیون جهانی دارد.

اما سمت‌های ساعی در تکواندو به اینجا ختم نمی‌شود، اخیرا هم جامعه تکواندوی ناشنوایان به او اطمینان کرده و در هفته جهانی ناشنوایان، فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ساعی را به عنوان عضو هیئت رئیسه تکواندوی ناشنوایان انتخاب کرد. اگر چه تعداد سمت‌های ورزشی بازیکن سابق تیم ملی تکواندو زیاد شده، اما  مطمئنا سوابق درخشان او در عرصه ورزشی باعث شده است تا جامعه تکواندوی ایران و جهان به تجارب و کمک های او برای اعتلای این رشته ورزشی چشم بدوزد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار