آیت الله نوری همدانی:

انقلاب اسلامی چهل سال است با تحریم مواجه است

آیت الله نوری همدانی گفت: تحریم مسئله جدیدی نیست و آنچه مردم را گله مند می‌کند، اینست که مدیریت صحیحی صورت نمی‌گیرد و ازامکانات داخلی به درستی استفاده نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در پاسخ به سوال بعضی از طلاب پیرامون مسائل روز تاکید کرد: تحریم مسئله جدیدی نیست و انقلاب اسلامی چهل سال است با تحریم مواجه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان این که ملت ایران در طول این چهل سال مقابل دشمن سر تعظیم فرود نیاوردند گفت: آنچه مردم را گله مند می‌کند، اینست که مدیریت صحیحی صورت نمی‌گیرد و ازامکانات داخلی به درستی استفاده نمی‌شود.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اگر مسئولان به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب درباره رونق تولید و اقتصاد مقاومتی عمل می‌کردند امروز مشکلات کشور کمتر بود عنوان کرد: کشاورزان گله‌مند هستند که دلال‌ها، تولیداتشان را با قیمت کم، خریداری می‌کنند و به مصرف کننده با قیمت بالا می‌فروشند؛ این دیگر ربطی به تحریم ندارد.

 مرجع تقلید شیعیان  با اشاره به اینکه مسئولان باید با مردم همدرد باشند تا مردم زیربارگرانی قرارنگیرند افزود: امروز وظیفه اول همه مسئولان خدمت به مردم وحل مشکلات آن‌ها و وحدت حول محور ولایت فقیه است.

آیت الله نوری همدانی همچنین از کادر درمان و گروه‌های جهادی که در امر مبارزه با بیماری کرونا تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار