شکل گیری تربیت افراد در مدرسه انجام می‌شود

معاونت فرمانداری شهرستان اندیکا گفت: شکل گیری تربیت و شخصیت انسان ها، از مدرسه و افق معلم نشات می‌گیرد.

 عباس رضایی معاونت فرمانداری شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شکل گیری تربیت و شخصیت انسان ها، از مدرسه و افق معلم نشات می‌گیرد و باید در راه تسهیل مشکلات این سرمایه‌های ارزشمند گام اساسی برداشت.

او با اشاره به موفقیت و ارتقای جایگاه رتبه کنکور شهرستان اندیکا از ۳۴ به ۲۸ ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: کسب این رتبه جای تقدیر دارد، اما نباید بسنده نمود و می‌بایست با برنامه ریزی بهتر در جهت افزایش کیفیت آموزشی و علمی اندیکا برای رسیدن به جایگاه‌های برتر تلاش کرد.

رضایی افزود: با برنامه ریزی اصولی و دقیق و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا جهت رفع دغدغه‌ها و نگرانی خانواده‌ها و دانش آموزان باید تلاش کرد و ضروریست مدارس شهرستان هر هفته ضدعفونی شود تا دو اولویت و محور اصلی یعنی سلامت و آموزش را درکنار هم شاهد باشیم.

معاون فرماندار اندیکا به برخی مشکلات وموانع در آموزش‌های مجازی و کیفیت نرم افزار شاد اشاره کرد و ادامه داد: جهت برطرف نمودن موانع و مشکلات در حال حاضر در فضای مجازی و دیجیتال در شهرستان همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها همکاری تام داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آموزش پرورش خانه بزرگ و دوم همگان است نیاز به همکاری همه دستگاه‌های اجرائی با مجموعه آموزش و پرورش و خواستار لزوم استفاده از توان خیرین، رفع مشکلات آب و برق فضای مدارس، استمرار ضدعفونی مدارس، رعایت اصول بهداشتی، شناسایی بازماندگان از تحصیل، اعلام نقاط آلوده از سوی شبکه بهداشت، تامین پوشاک، لوازم التحریر، البسه دانش آموزان و سایر نیاز‌های آموزش و پرورش شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.