بنا: از شروع دوباره مسابقات کشتی خوشحال هستم/ تا المپیک فرصت خوبی داریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از اینکه پس از یک وقفه طولانی مسابقات کشتی بار دیگر آغاز شد خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت رقابت‌های گروه الف بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) از صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره این مسابقات اظهار داشت: بعد از یک وقفه ی ۷-۸ ماهه باعث خوشحالی است که کشتی دوباره شروع شد، نه بصورت اردویی، بلکه به صورت مسابقه‌ای با رعایت موارد خاصی که در نطر گرفتند. مهم این است که کشتی شروع شد و امیدوارم به سلامتی و بدون هیچگونه مشکلی هم به پایان برسد.

وی تصریح کرد: گروه الف گروه آسان‌تری برای مدعیان قهرمانی است، گروه دوم گروه فشرده‌تری است. فکر می‌کنم مردم هم خوشحال هستند و دوباره با کشتی آشتی خواهند کرد. آمادگی بدنی کشتی‌گیران هم با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشته خوب نبوده، اما خوشحالم که خیلی از کشتی‌گیران از جمله طاهری، ناصرپور، کاویانی‌نژاد و... را روی تشک دیدم.

بنا خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط کشتی‌گیران مناسب است و با توجه به زمانی که در اختیار داریم اگر جهانی برگزار شود به یک صورت و برای گزینشی به صورت دیگر برنامه‌ریزی خواهیم کرد. تا المپیک هم حدود ۲۹۰ روز فرصت داریم و زمان کافی برای اینکه کشتی‌گیران به نقطه ایده‌آلی که مد نظر داریم برسند، وجود دارد.


بیشتر بخوانید:

حسن یزدانی پُردرآمدترین کشتی گیر لیگ ایران

پیروزی تیم‌های فولاد اکسین خوزستان و رعد پدافند ارتش در لیگ کشتی فرنگی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار