طلایی: لیگ نقطه آغاز خوبی برای اهالی کشتی است

قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: با توجه به وقفه طولانی در مسابقات کشتی، لیگ می تواند نقطه آغاز خوبی برای اهالی کشتی باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) بدون تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و بر اساس برنامه اعلامی، هفته اول از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و هفته اول دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری انجام خواهد شد.

بر همین اساس محمد طلایی درباره رقابت های لیگ برتر گفت: آغاز مسابقات کشتی بعد از یک وقفه طولانی می‌تواند یک معیار بسیار خوب برای کادر فنی باشد که آنها تشخیص دهند کشتی‌گیران در این مدت به لحاظ فنی تمرین داشتند یا صرفاً با تمرینات بدنسازی توانستند آمادگی خود حفظ کردند.

وی تصریح کرد: قطعاً برگزاری لیگ می‌تواند نقطه آغاز خوبی برای همه باشد. کشتی‌گیران می‌توانند دوباره به اردوها برگردند و عملکردشان برای کادر فنی آشکار می شود.

مربی تیم کشتی آزاد استقلال درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: استقلال تیم خوب و یکدلی است و امیدوارم که کشتی گیران تیم بتوانند در مسابقات لیگ برتر مبارزه‌های قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند تا در نهایت نتایج مطلوبی حاصل شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره برنامه های تیمش نیز اظهار داشت: برنامه اتحادیه جهانی کشتی هنوز مشخص نیست و تاکنون که تمام مسابقات لغو شده است. به طور حتم در صورتی که مسئولان اتحادیه جهانی تکلیف مسابقات را مشخص کنند ما نیز برنامه ریزی های لازم را انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید: بازگشت رضا یزدانی به میادین کشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار