سیلوا: کنار آمدن با تصمیمات "اِمری" دشوار بود/ با او اختلاف نظر داشتم

مدافع برزیلی تیم فوتبال چلسی که در پاری سن ژرمن با "اونای اِمری" همکاری کرده بود، درباره روابط خود با این سرمربی اسپانیایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیاگو سیلوا، مدافع کنونی تیم فوتبال چلسی که در زمان حضور خود در پاری سن ژرمن به مدت ۲ سال با اونای اِمری کار کرده بود، به انتقاد از سرمربی اسپانیایی پرداخت.  

اِمری پس از گذراندن ۳ فصل موفق روی نیمکت سرمربیگری سویا، هدایت پاری سن ژرمن را پذیرفت و این تیم را به قهرمانی لوشامپیونه رساند، اما هیچ وقت نتوانست پاریسی‌ها را از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراتر ببرد.  

سیلوا که یکی از باثبات‌ترین بازیکنان در ترکیب پاری سن ژرمن به شمار می‌رفت، با تصمیم اونای اِمری در بازی مقابل رئال مادرید نیمکت نشین شد و تیمش با نتیجه ۳ بر یک بازی را به حریف واگذار کرد. البته سرمربی اسپانیایی برای بازی برگشت مدافع برزیلی را به ترکیب اصلی برگرداند، اما پاری سن ژرمن در این دیدار هم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.  

سیلوا در مصاحبه با نشریه معتبر فرانس فوتبال درباره رابطه خود با اونای اِمری اظهار داشت: در بیشتر اوقات ما با هم اختلاف نظر داشتیم، اما امری تصمیم گیرنده اصلی بود؛ بنابراین من به جایگاه او احترام می‌گذاشتم.  او برای بازی دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید من را روی نیمکت گذاشت، زیرا به یک مدافع میانی چپ پا احتیاج داشت.  

مدافع برزیلی در ادامه گفت: اولین بار است که درباره این ماجرا صحبت می‌کنم، اما در آن مقطع کنار آمدن با تصمیم اِمری برای من دشوار بود. او دی ماریا را هم روی نیمکت گذاشت و ما ۳ بر یک شکست خوردیم. در بازی برگشت امری دیگر نیازی به مدافع میانی چپ پا نداشت!


بیشتر بخوانید:


سیلوا افزود: او برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید من را در ترکیب قرار داد. این تصمیمات چیز‌های هستند که یک بازیکن دلیلش را متوجه نمی‌شود و این فقط یکی از مشکلاتی بود که با اِمری داشتم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۸:۲۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
عجب مشکلاتی با سرمربی داشته
توی یه بازی ترجیح داده ازش استفاده نکنه!
آخرین اخبار