لمپارد: تجربه و کیفیت تیاگو سیلوا برای چلسی مهم است

سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است تیاگو سیلوا می‌تواند نقش اساسی در این تیم ایفا کند.  

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی اعتقاد دارد که تجربه و قدرت رهبری تیاگو سیلوا برای تیم جوان چلسی اهمیت ویژه‌ای دارد.

بازیکن برزیلی که ماه آینده ۳۶ ساله می‌شود، پس از شکست پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و منقضی شدن قراردادش، پاری سن ژرمن را ترک کرد و به چلسی پیوست.  

لمپارد در گفت و گو با سایت باشگاه چلسی درباره پیوستن تیاگو سیلوا به این تیم گفت: سیلوا تجربه بسیار خوبی در اختیار تیم می‌گذارد و هنوز در بالاترین سطح بازی می‌کند. من از او انتظار دارم که همان تجربه، کیفیت و قدرت رهبری را در چلسی به نمایش بگذارد، زیرا چنین ویژگی‌هایی برای ما خیلی مهم است.  

سرمربی چلسی در ادامه گفت: ما تیم جوانی داریم. سال گذشته، در برخی از بازی‌ها تیم ما نیاز به یک رهبر داشت. او می‌تواند بازیکنان را تحت تاثیر بگذارد. من به توانایی‌های سیلوا اطمینان دارم و به همین دلیل وقتی به چلسی آمد، هیجان زده شدم.  

او درباره تقابلش با تیاگو سیلوا در بازی دوستانه تیم‌های ملی انگلیس و برزیل که ۷ سال پیش برگزار شد و ۲ تیم به تساوی ۲-۲ رسیدند گفت: اکنون کمی بزرگ‌تر شده ام. خاطرات این بازی به طور واضح یادم نمانده است. آن بازی خیلی خاص بود و فکر می‌کنم به مناسبت بازگشایی ورزشگاه ماراکانا برگزار شد.


بیشتر بخوانید:


لمپارد افزود: بازی خیلی سختی بود و یادم می‌آید که تیاگو سیلوا  و نیمار هم در ترکیب برزیل حضور داشتند. فکر می‌کنم نتیجه خوبی برابر برزیل گرفتیم.   بازی برابر تیاگو سیلوا برای من خوشحال کننده بود. اکنون وظایف ما متفاوت است. من سرمربی هستم و سیلوا هم آمده تا در زمین به ما کمک کند. امیدوارم این همکاری نتیجه خوبی داشته باشد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار